اخبار شهرستان نمین » تیتر اصلی » عنبران » مجلس » وعده ها
کد خبر : 3331
جمعه - 24 دی 1400 - 14:17
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد؛

سد مخزنی عنبران در شش ماهه اول سال بعد به بهره برداری می رسد

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی امور آب منطقه ای اردبیل،دکتر علی نیکزاد در این بازدید با اشاره به تداوم فعالیت ها در تمامی جبهه های کاری علی رغم سرمای هوا گفت: سد مخزنی عنبران در شش ماهه اول سال بعد به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه پیگیر تخصیص منابع مالی مناسب برای اتمام طرح در زمان مناسب است، اظهار داشت: برای تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل عملیات سد پیگیریهای لازم را انجام خواهم داد تا سد عنبران در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

نماینده مجری طرح های توسعه منابع آب مرکز استان نیز در این بازدید با اعلام اینکه کار تکمیل سد بدون تعطیلی در تمامی جبهه های کاری تداوم دارد تصریح کرد: سد مخزنی عنبران هم اکنون بالغ بر ۶۵ درصد پیشرفت دارد و برنامه ریزی لازم برای تکمیل سد در ماههای آتی بعمل آمده است.

مهندس عبدالرضا محبت دار افزود: در حال حاضر عملیات خاکریزی بدنه سد با پیشرفت ۴۰ درصدی در حال انجام است و ساخت قطعات هیدرومکانیکال سد اتمام یافته و قطعات ابزار دقیق به کارگاه حمل گردیده است.

وی با اعلام اینکه سازه برج آبگیر و سازه خروجی هم اکنون با پیشرفت ۴۷ درصدی در حال اجرا است گفت: خوشبختانه در بحث تملک مخزن نیز تاکنون از ۲۰ هکتار اراضی محور و مخزن، ۱۹ هکتار آن تملک شده است.

 

 

انتهای خبر/