رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اوقات شرعی

از طرف مهندس بدری صورت گرفت:

نمره قبولی به شهردار نمین

شهر نمین بایستی خود را نمایان کرده و با توجه ویژه استاندار توان توسعه شهری تا جوار اتوبان را داشته باشد تا برخی مشکلات موجود در این زمینه مرتفع شود.

به گزارش پایگاه خبری ویلکیج همزمان با ایام دهه فجر مهندس بدری در آئین افتتاح پروژه های عمران‌شهری نمین با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد:

زحمات و تلاش های استاندار اردبیل و شهردار و شورای شهر نمین در روند رو‌به‌رشد عمران و آبادانی این شهرستان قابل تحسین است.

وی گفت : اجرای زیبا و اصولی خیابان ساحلی نمونه‌ای از اقدامات مهم و قابل تحسین شهرداری و شورای شهر نمین است.

مهندس بدری ادامه داد : پتانسیل توسعه شهرستان نمین به‌لحاظ موقعیت گردشگری و صنعتی آن بسیار بالاست و رشد شهرستان رو به جلو بوده و ما نمایندگان هم در راستای کمک به این روند در کنار مردم شریف شهرستان خواهیم بود.

رئییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت : شهر نمین بایستی خود را نمایان کرده و با توجه ویژه استاندار توان توسعه شهری تا جوار اتوبان را داشته باشد تا برخی مشکلات موجود در این زمینه مرتفع شود.

وی یاد آور شد : مشکل دیرینه اجرای طرح فاضلاب شهر نمین هم خوشبختانه مرتفع شده و تلاش کردیم با پای کار آوردن و مشارکت بانک مسکن در تامین اعتبارات طرح مذکور، مشکلی در تامین اعتبار باقی نماند.

مهندس بدری افزود : اجرای تونل دوم حیران هم از دیگر اقدامات عمرانی فعال در محدوده شهرستان نمین است که فرصتی برای کل استان محسوب می‌شود و عملیات اجرایی آن با سرعت در حال اجراست.

وی گفت :سد عنبران به‌عنوان پروژه‌ای معیشت‌محور و موثر در شتاب‌بخشی به روند توسعه به‌خصوص در بخش کشاورزی شهرستان نمین از دیگر طرح های مهم در حال اجرا در این شهرستان فرهنگ‌دوست است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات