رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

اوقات شرعی

  • چهارشنبه 25 فروردین 1400 - 22:34
  • کد خبر : 2081
  • تیتر روز
  • چاپ خبر : راه توسل به درگاه خداوند متعال اجرای برنامه های قرانی است

برنامه های قرآنی راه توسل به درگاه خداوند متعال است و عموم مردم می توانند با مشارکت در این برنامه ها با استغاثه به درگاه احدیت زمینه نابودی بیماری کرونا را فراهم کنند

به گزارش پایگاه خبری ویلکیج به نقل از شبستان، سید یاور مرادی گفت: برنامه های قرآنی راه توسل به درگاه خداوند متعال است و عموم مردم می توانند با مشارکت در این برنامه ها با استغاثه به درگاه احدیت زمینه نابودی بیماری کرونا را فراهم کنند.

امام جمعه شهر عنبران و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت با اشاره به اینکه هماهنگی های لازم برای برپایی محافل انس با قرآن کریم در شهر عنبران فراهم شده است، تصریح کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه های قرآنی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به همت فعالان قرآنی و کانون های مساجد برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: فیوضات ماه مبارک رمضان نباید بهانه بیماری کرونا قرار گیرد و حتی می تواند زمینه برای فراهم شدن بخشش و توبه به درگاه خداوند متعال نیز شود.

 مرادی افزود: از همه فعالان قرآنی و کانون های مساجد درخواست دارم تا شرایط اجرای برنامه های قرآنی در ماه مبارک رمضان را با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی فراهم کنند.

امام جمعه شهر عنبران اعلام داشت: طبق منویات مقام معظم رهبری در فضای مجازی نیز باید بستر مناسبت آموزش ها و برنامه های قرآنی فراهم شود تا عموم مردم از این برنامه ها بهره مند شوند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت عنوان کرد: دعا در زمان افطار برای شفای بیماران و نابودی بیماری کرونا از سوی عموم مردم فراموش نشود تا مورد لطف و عنایت رحمت الهی قرار گیریم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط

نظرات