رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اوقات شرعی

به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان از مادران شهدا دیدار و مزار مطهر شهیدان را گلباران کردند .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از ایثار ازاردبیل، روز یک شنبه سوم بهمن ۱۴۰۰ مصادف با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت مقام مادر و روز زن  امینی فرماندار جدید شهرستان نمین به همراه تنی چند از مسئولان شهرستان بر سر مزار شهدای گمنام حضور یافته و با گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدا با آرمان های والای مدافعان عزت و سربلندی میهن اسلامی و  رهبر معظم  انقلاب تجدید میثاق کردند.

پس از این مراسم فرماندار نمین به همراه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهردار و فرمانده سپاه از مادر معظم شهیدان « مجتبی حمزه زاده »  و « علی شهبازی »  در شهر نمین دیدار و از ایشان تجلیل و تکریم به عمل آوردند.
فرماندار نمین در این دیدارها گفت : خانواده‌های شهدا از سرمایه‌های اصلی نظام  و انقلاب اسلامی هستند و خدمت به  این عزیزانی که با صبر و گذشت خود درس ایثار و فداکاری به ما دادند باعث افتخار و لذت ‌بخش است.
امینی گفت: هدف از این دیدار تجلیل از مادران شهدا و قدردانی از صبر ، ایثار  و از خود گذشتگی مادران شهداست.

همچنین رؤسای ادارات بنیاد، تبلیغات اسلامی و جمعیت هلال احمر و جمعی از اعضای این جمعیت در برنامه ای جداگانه با حضور در منزل مادر شهید گرانقدر « ذکراله تکریمی »  از ایشان عیادت و دیدار و با تقدیم شاخه گل و هدیه و لوح تقدیر تجلیل به عمل آوردند.
انتهای پیام ./

اخبار مرتبط

نظرات