رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اوقات شرعی

همزمان با فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر:

بهمن ماه فرهنگی در شهرستان نمین

ایام الله دهه فجر تجلی حماسه ماندگار و الهام بخش در انقلاب جمهوری اسلامی ایران میباشد که صفحهای زرین در تاریخ حیات ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج، مرتضی بالار با بیان اینکه برنامه فرهنگی و هنری ویژه دهه مبارکه فجر در شهرستان نمین از سوی آن اداره تدارک دیده شده است، اظهار داشت: در همین راستا ۳ رویداد فرهنگی هنری شامل برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب در ساختمان اداری ،برگزاری جشنواره فرهنگی هنری با نام طلوع انقلاب و جشنواره عکس حضور با شکوه در روز ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین با اشاره به برگزاری هرچه با شکوه تر مراسمات فرهنگی و هنری  ایام دهه فجر در شهرستان نمین افزود: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه این شهرستان به منظور هرچه باشکوهتر کردن برنامه دهه فجر با عزم، شور و انرژی به استقبال این دهه می روند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین ادامه داد: ایام الله دهه فجر تجلی حماسه ماندگار و الهام بخش در انقلاب جمهوری اسلامی ایران میباشد که صفحه‎ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران است.

وی تصریح کرد: در این شرایط کرونایی با توجه به اقتضای نیاز امروز جامعه و همچنین هجمه بدخواهان و معاندین انقلاب و نظام باید  با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در جهت اعتمادآفرینی، وحدت و تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین مردم اقدام نماییم .

بالار در تشریح برنامه های فرهنگی و هنری ایام دهه فجر شهرستان نمین توسط این اداره اظهار داشت: همزمان با آغاز ایام دهه فجر نمایشگاه عکس انقلاب در محل اداره شهرستان برگزار شده است، همچنین جشنواره فرهنگی هنری طلوع فجر با محوریت دهه فجر و انقلاب اسلامی با موضوعات، عکس، خاطره نویسی، شعر، طراحی پوستر، اینفوگرافیک، خطاطی و مسابقه عکاسی حضور تماشایی ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه از دیگر برنامه های ایام دهه فجر در شهرستان نمین میباشد.

وی در پایان گفت: چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، امسال در شرایطی خاص و با وجود آغاز فراگیری مجدد کرونا، بر اساس دستورالعمل های ستاد کرونا این برنامه های برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات