رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

اوقات شرعی

آماده باش کامل جمعیت هلال احمر و اداره راهداری نمین:

آغاز بهار ۱۴۰۱ حیران در برف و کولاک

از بامداد امروز نجات گران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر شهرستان نمین در جاده اردبیل به آستارا در حال امدادرسانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج،در آخرین روز سال ۱۴۰۰ کولاک برف در شهر نمین بخصوص گردنه حیران و بخش ویلکیج عبور و مرور  را برای مردم و مسافران دچار مشکل کرده است.

با این حال رئیس اداره راهداری شهرستان نمین از بازگشایی جاده ها خبر داد و گفت :تجهیزات و ماشین آلات برفروبی در مسیرهای منتهی به آبی بیگلو و روستاهای همجوار همچنین مسیر گردنه حیران در حال بازگشایی و نمک پاشی هستند.

آزاد ادامه داد: با توجه به روند فعالیت سامانه بارشی در چند روز آینده و همچنین هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف و کولاک، وزش شدید باد، باران و مه و لغزندگی سطح جاده‌ها ، رانندگان و مسافران  قبل از سفر خودروهای خود را چک و به زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نمین اظهار کرد: از بامداد امروز نجات گران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر شهرستان نمین در جاده اردبیل به آستارا در حال امدادرسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت جوی هوا خوب نیست افزود: در بعضی از محورها برف و کولاک در جریان است.

نجاتی با اشاره به اینکه هلال احمر شهرستان نمین در حال آماده‌باش است تصریح کرد: در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی و اعزام متخصصان امداد به صحنه حوادث هستیم مسافران در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره ۱۱۲ همکاران ما را در جریان قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات