رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اوقات شرعی

بر اساس ارزیابی اداره کل صورت گرفت :

کسب رتبه دوم کشوری شهرستان نمین در پرسش مهر رئیس جمهور

مدرسه فاطمه الزهرا(س) عنبران شهرستان نمین در رشته هنر آوایی گرایش سرود همگانی پرسش مهر رئیس جمهور رتبه دوم کشور را کسب نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش نمین،بر اساس اعلام نتایج مرحله کشوری مسابقات پرسش مهر ریاست محترم جمهوری در سالتحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ ، عوامل اجرایی و دانش آموزان دبیرستان فاطمه الزهرا(س) عنبران شهرستان نمین با مدیریت این آموزشگاه خانم ولی نواز و معاونت پرورشی خانم شکری در رشته هنرهای آوایی گرایش سرود همگانی موفق به کسب رتبه دوم کشوری گردید.

در بخشی از پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین به مناسبت افتخارآفرینی همکاران و دانش آموزان در مسابقات پرسش مهر رئیس جمهور محترم با موضوع ایران قوی چه ویژگی هایی دارد؟ و نقش دانش آموزان در شکل گیری ایران قوی چیست؟ آمده است ، این موفقیت نشان از لیاقت ، شایستگی ، هنرآفرینی و استعداد بالقوه معلمان و دانش آموزان خطه ادب پرور نمین می باشد که به خوبی در موقعیت ها و مسابقات ظهور و بروز می کند که لازم است صمیمانه ترین مراتب قدردانی و سپاس از زحمات این عزیزان بعمل آید.

گفتنی است در جریان مسابقات قرآن ، نماز و عترت فرهنگیان و دانش آموزان نیز همکاران فرهنگی و دانش آموزان عزیز شهرستان نمین با کسب رتبه های اول استانی و کشوری خوش درخشیدند.

اخبار مرتبط

نظرات