رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

اوقات شرعی

امام جمعه شهرستان نمین به همراه فرمانده سپاه ناحیه و مدیر آموزش و پرورش شهرستان از اردوگاه دانش آموزی فرهنگی-تربیتی بعثت واقع در منطقه نمونه گردشگری فندقلو بازدید نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج،امام جمعه شهرستان نمین طی بازدید از این اردوگاه ، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را یکی از راهکارهای اصلی در جهت کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانسته که امروز ضرورت توجه به این امر مهم بیش از پیش مشخص شده است که همگان در این خصوص مسئولیت دارند.

حجت الاسلام و المسلمین اسدزاده افزود : آموزش و پرورش شهرستان نمین با اقدام خوب و موثر در ایجاد چنین فضای بانشاط و فرهنگی گام اصلی را برداشته است که امید است با استفاده بهینه از برنامه های پرورشی و تربیتی و آشنایی دانش آموزان با اهداف اردوها ، در تربیت نسل آماده ، آگاه ، وظیفه شناس ، مسئولیت پذیر و انقلابی موفق بوده باشد.

در این بازدید مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین با ارائه گزارش از روند اجرای برنامه های متنوعی فرهنگی ، پرورشی و اردویی ، وجود زیرساخت ها ، فضای دلپذیر و کم نظیر و برگزاری برنامه های محتوایی و اثرگذار را از ویژگی های برجسته و ممتاز این اردوگاه برشمرد.

انوش جعفری خانقاه گفت : این اردوگاه با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان به صورت قراردادی به آموزش و پرورش واگذار شده است ، که ضرورت دارد نسبت به تمدید این قرارداد مساعدت گردد.

گفتنی است امام جمعه شهرستان نمین را در این بازدید سرهنگ زارعی فرمانده سپاه ناحیه نمین نیز همراهی می کردند.

اخبار مرتبط

نظرات