رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

اوقات شرعی

برگزاری آیین تکریم و معارفه رییس اداره بهزیستی شهرستان نمین

علی یعقوبی رئیس اداره بهزیستی نمین منصوب شد

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان، طی حکمی علی یعقوبی را به عنون رییس جدید اداره بهزیستی شهرستان نمین منصوب کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان، مراسم تکریم و معارفه رییس اداره بهزیستی شهرستان نمین با حضور برخی از اعضای شورای معاونین در محل فرمانداری شهرستان نمین برگزار شد.

در بخشی از حکم آمده است: جناب آقای علی یعقوبی نظر به تعهد، تخصص، شایستگی و توانایی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان نمین تعیین و منصوب می شوید، با عنایت به سیاست ها و رویکردهای سازمانی مبتنی بر توسعه رفاه اجتماعی، توانمند سازی و خدمت رسانی پایدار و عزت مدار به آحاد جامعه هدف معزز، انتظار می رود حداکثر ظرفیت و توان خویش و کارکنان آن مجموعه را در راستای مدیریت بهینه امکانات و ظرفیت های موجود، سرمایه ها و منابع انسانی و بهره مندی از توان و همراهی تمامی کارشناسان و کارکنان توانمند و سخت کوش جهت نهادینه سازی تقویت و توسعه اخلاق و رفتارحرفه ای و ترویج نگرش تخصصی به مسائل با رعایت اصول عدالت محوری، قانون مداری، پاکدستی و فساد ستیزی اهتمام نمایید . توفیق روز افزون جنابعالی را در انجام وظایف محوله و خدمت به جمعیت هدف بهزیستی را ازخداوند متعال مسئلت دارم .

حامد رضایی علی کمر مدیرکل

🔸گفتنی است در این آیین از خدمات بشارت مهدوی رییس سابق بهزیستی شهرستان تکریم و علی یعقوبی به عنوان رییس جدید اداره بهزیستی شهرستان نمین معارفه شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات