رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

اوقات شرعی

در شهرستان نمین روی داد:

شروع طرح فعالیت های تابستانی سال ۱۴۰۱

فعالیت های طرح تابستانی سال ۱۴۰۱ با حضور مسئولین شهرستانی در محل مصلی شهر نمین شروع گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج،نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نمین با بیان اینکه دشمن درصدد انحراف و ایجاد فتنه به منظور سیاه نمایی چهره نورانی اسلام و انقلاب است از دانش آموزان خواست با بصیرت تمام و با بازخوانی اندیشه های ناب امامین انقلاب خودشان را برای یک جهاد بزرگ آماده نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین احدی افزود : غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان یک امر ضروری و مبارکی است که آموزش و پرورش با ابتکار خوب خود با فعال سازی مساجد و اجرای ویژه برنامه ها در مصلی شهر ضمن آشنایی و انس جوانان با این اماکن ، موجب رشد فضایل اخلاقی ، دینی و علمی خواهد شد.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین نیز طی سخنانی استفاده بهینه از فرصت ها را یک کار هوشمندانه دانست که جوانان و نوجوانان با درک این موضوع خواهند توانست آینده درخشانی را برای خود رقم زنند.

انوش جعفری خانقاه گفت : بدون شک دشمنان قسم خورده این نظام در پی تسخیر ذهن و فکر شما دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مملکت بوده که لازم است با مجهز نمودن خود به سلاح علم و ایمان و با تیزبینی و رصد تحرکات شیطانی استکبار جهانی ، نقشه های شوم آنان را خنثی نمایند.

در ادامه چندین برنامه از جمله شعر ، دکلمه و مولودخوانی توسط مداح اهل بیت عصمت و طهارت صورت گرفت.

گفتنی است نمایشگاهی از تولیدات و دست سازه های دانش آموزان نیز در مقابل مصلی شهر نمین برپا شده بود که با استقبال مسئولین و اهالی روبرو شده و مورد بازدید قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظرات