رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

اوقات شرعی

کاروان دانش آموزی راهیان نور شهرستان نمین با بدرقه مسئولان به مقصد منطقه جنگی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ویلکیج به نقل از  ایثار از استان « اردبیل»، در مراسم بدرقه دانش آموزان به سرزمین نور در منطقه غرب کشور  ۱۶ شهریور ماه حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه شهرستان نمین اظهار کرد: تکلیف بزرگی برای انتقال فرهنگ ایستادگی، مقاومت و شهادت طلبی و ادامه راه شهدا داریم.
وی با بیان اینکه مهمترین راه مقابله با این هجمه های دشمنان ادامه دادن راه شهداست، تصریح کرد: دشمن در این برهه از زمان اعتقادات و اندیشه های ما را مورد حمله قرار داده است تا نوجوانان و جوانان ما را از مسیر اسلام و اندیشه های اسلامی خارج کند.
در ادامه مراسم، سرهنگ زارعی فرمانده سپاه شهرستان نمین نیز به به تشریح اهداف اردوهای راهیان نور پرداخت و به اهمیت برگزاری این اردوها را تاکید کرد.
وی اعزام راهیان نور را کاربردی ترین روش انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل نوجوان و جوان و تداعی کننده اعزام رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست که با همین شور و شعف به جبهه های نبرد اعزام می شدند.
زارعی برگزاری اردوهای راهیان نور و استقبال پرشور دانش آموزان را نشانه وجود روحیه انقلابی و علاقه آنها به شهدای عزیزمان دانست.
دانش آموزان مسافر بعد از زیارت قبور مطهر شهدای گمنام با بدرقه امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و روسای ادارات آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران عازم این سفر معنوی در جبهه های غرب کشور شدند.
انتهای پیام./

اخبار مرتبط

نظرات