رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

اوقات شرعی

استاندار اردبیل از تلاش برای رفع محرومیت‌های منطقه عنبران نمین در زمینه‌های زیرساختی و اقتصادی با سرعت‌بخشی به روند تکمیل پروژه‌های آب‌رسانی و سد عنبران، توجه به ظرفیت معادن و پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، با حضور آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان، سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل و جمعی از علمای اهل سنت و شیعه، مسؤولان و اقشار مختلف مردم، جشن میلاد پیامبر اعظم صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم و هفته وحدت در عنبران برگزار شد.

استاندار اردبیل در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وحدت و همدلی زمینه پیشرفت، آبادانی و تعالی یک منطقه فراهم می‌شود.

وی افزود: منطقه عنبران دارای محرومیت‌هایی است که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌یافته در زمینه‌های زیرساختی و اقتصادی، برای رفع بخشی از این محرومیت‌ها اقداماتی انجام می‌شود.

تلاش برای بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی و سد عنبران پس از سال‌ها انتظار

عاملی بیان کرد: در موضوع آب به‌عنوان دغدغه مهم مردم منطقه، با تأمین حدود ۱۲۰میلیارد تومان، برای بهره‌برداری از سد عنبران پس از ۱۳ سال تلاش می‌شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: همچنین پروژه آب‌رسانی به نمین و عنبران، پس از ۸ سال مجددا آغاز شد که با تأمین ۸۰میلیارد تومان اعتبار، خط انتقال آن انجام یافته و در مرحله اجرای پمپاژ و مخازن قرار دارد.

بهره‌مندی از ظرفیت معادن و پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت در دستور کار است

وی گفت: در راستای استفاده از ظرفیت‌های معادن منطقه، عملیات اجرایی بهسازی جاده نمین – جید و سه‌راهی جید – عنبران به‌عنوان یکی از مناطق دارای ظرفیت معدنی، با اعتبار بیش از ۸۰میلیارد تومان آغاز شد.

عاملی تصریح کرد: در موضوع اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم منطقه عنبران نیز، توجه به مشاغل خرد و خانگی و پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت در دستور کار است.

پایان پیام/

اخبار مرتبط

نظرات