رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اوقات شرعی

جلسه حمایت از سرمایه گذاری با حضور رئیس کل دادگستری استان و معاونین رئیس کل دادگستری و جمعی از مسئولان و مدیران متولی در منطقه صنعتی نمین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج، حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در این جلسه ضمن تشریح اهمیت حمایت از سرمایه گذاری بر لزوم هماهنگی و همکاری همه مسئولان استانی در جهت رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در استان تأکید نمود.
سپس یوسف خدادادی معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان با اشاره به سیاست های کلی نظام و ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت قاطع از سرمایه گذاری مشروع و قانونی اظهار داشت: در راستای حمایت از سرمایه گذاری مستندات محکم قانونی وجود دارد که لازم است مورد توجه همه دست اندرکاران امر اقتصادی استان قرار گیرد.
وی افزود: در این خصوص قانون رفع موانع تولید، مبنای قانونی ستاد تسهیل و نیز بخشنامه رئیس محترم قوه قضائیه به صورت صریح و روشن بیانگر این مطلب است که هیچ مقامی حق ندارد ابزارآلات و ادوات واحد های تولیدی را توقیف نماید. لذا ضرورت دارد همه مسئولان برای تسریع در امر تولید و احیای واحد های تعطیلی در همکاری، تعامل و هم افزایی با یکدیگر، اهتمام جدی تری داشته باشند.
در این جلسه به مشکلات چند واحد تولیدی مطرح رسیدگی شده و دستورات لازم صادر گردید و با حضور رییس کل دادگستری استان، ساختمان جدید اداری دادگستری و پزشکی قانونی شهرستان نمین به بهره برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظرات