رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

اوقات شرعی

همزمان با سالروز تاسیس کانون های مساجد از فعالان و مربیان قرانی بخش عنبران با حضور فرماندار شهرستان نمین تجلیل به عمل آمد

به گزارش خبرنگار ویلکیج، سید یاور مرادی امام جمعه اهل سنت عنبران، در خطبه‌های نماز جمعه عنبران با تبریک نیمه شعبان و روز سربازان گمنام، اظهار داشت:آرامش و امنیت امروز  جامعه ما در سایه تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) به دست آمده و امروز هیچ قدرتی نمیتواند این امنیت را خدشه دار کند.

وی با اشاره به تسریع تکمیل سدعنبران در یکسال گذشته توسط دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: عنبران به لحاظ شرایط اقلیمی و کمبود آب مشکلات زیادی را متحمل میشد که با ورود جدی استاندار و نمایندگان مجلس و همچنین پیگیری فرماندار شهرستان نمین بعد از ۱۳ سال پروژه در مراحل پایانی قرار گرفته و به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود و مطمئنا منشا خیر و برکت برای منطقه خواهد بود.

سید یاور مرادی همچنین  ضمن تبریک سالروز تأسیس کانون های مساجد گفت : کانونهای فرهنگی هنری مساجد یکی از راه های مناسب برای جذب جوانان به سوی مسجد و مشارکت آنها در برنامه های فرهنگی و اجتماعی میباشد.

همچنین با حضور امام جمعه عنبران به همراه معاونت کانون فرهنگی هنری مساجد استان ،فرماندار و بخشدار عنبران از کانون های براداران و خواهران شهر عنبران بازدید شد و از مربیان و قاریان برتر قرانی تجلیل به عمل آمد.

عکس و خبر : عادل برزگر

انتهای پیام/

 

 

اخبار مرتبط

نظرات