رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

اوقات شرعی

استاندار اردبیل با اشاره به نقش پروژه سد عنبران نمین در حوزه کشاورزی، گردشگری و حق‌آبه منطقه و تلاش ویژه برای تکمیل این سد در ۱۸ ماه گذشته، گفت: عملیات پیش‌آب‌گیری سد عنبران نمین پس از ۱۳ سال انتظار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در آیین آغاز عملیات پیش‌آب‌گیری سد عنبران نمین اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه مهم سد عنبران نمین از سال ۱۳۸۹ آغاز شد و تا سال ۱۴۰۰ پیشرفت فیزیکی پروژه پایین بود که تمرکز ویژه بر روی این پروژه در ۱۸ ماه اخیر، منجر به پیشرفت ۹۰درصدی آن شده است.

وی افزود: با توجه به بارش‌های احتمالی فصل بهار و استفاده حداکثری از نعمات الهی، عملیات پیش‌آبگیری سد عنبران نمین آغاز شد و طی ماه‌های آینده این پروژه به‌صورت کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

نقش تحولی سد عنبران در حوزه کشاورزی، گردشگری و حق‌آبه منطقه

استاندار اردبیل تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه سد عنبران نمین به‌صورت شبانه‌روزی و جهادی پیگیری شده و با بهره‌برداری از آن، در حوزه کشاورزی، باغداری و حق‌آبه منطقه، تحولی قابل توجهی رخ خواهد داد و تأسیس سایت گردشگری عنبران از برکات این پروژه برای مردم منطقه عنبران خواهد بود.

عاملی ادامه داد: علی‌رغم وجود مشکلات متعدد، دولت سیزدهم پروژه‌هایی را که بر روی معیشت و سفره مردم تأثیر‌گذار بوده را جزو اولویت‌ها قرار داده است.

وی گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان اردبیل در حوزه کشاورزی، سد‌ها در حوزه معیشت و سفره مردم تأثیرگذار است و در ۱۸ ماه اخیر به این موضوع توجه ویژه شد تا شاهد آب‌گیری سد گیوی، سد عمارت و سد عنبران در دولت سیزدهم باشیم.

پایان پیام

اخبار مرتبط

نظرات