رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

اوقات شرعی

فرماندار شهرستان نمین گفت: ۱۰ پروژه راهسازی در شهرستان نمین با تلاشی مضاعف در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ویلکیج، طیب امینی عصر سه‌شنبه در جریان بازدید از پروژه‌های راهسازی در عنبران نمین اظهار کرد: برای احداث و اجرای این ۱۰ پروژه عمرانی در حوزه راهسازی ۲۸۰ میلیارد تومان منابع پیش‌بینی شده تا در سال‌جاری شاهد تکمیل و بهره‌برداری از برخی پروژه‌ها در این حوزه باشیم.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته وحدت در سال گذشته شاهد کلنگ‌زنی تعریض محور نمین به جید و همچنین نمین به عنبران بودیم که با هدف ارتقای به راه اصلی، در حال انجام است.

فرماندار شهرستان نمین پیشرفت این پروژه را ۲۰ درصد اعلام کرد و گفت: امیدواریم با آغاز فصل کاری، پیمانکار پروژه با تلاشی مضاعف بتواند این مسیر را تعریض و نسبت به ایمن‌سازی آن اقدام لازم را انجام دهد.

امینی افزود: در محور نمین به عنبران تعریض به طول ۱۱.۵ و در مسیر نمین به جید نیز به طول ۷.۵ متر انجام می‌شود تا شاهد کاهش تصادفات و تلفات در این مسیر باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در مدت ۱۸ ماه پیمانکار این پروژه سعی دارد تا طرح مورد نظر را به سرانجام رسانده و پروژه را تحویل بدهد.

امینی اضافه کرد: علاوه بر این پروژه، در سایر محورهای مواصلاتی شهرستان نمین به ویژه ایمن‌سازی ۱۵ روستای بخش حور و بخش‌های دیگر شهرستان نمین عملیات روکش آسفالت و زیرسازی در حال انجام است.

وی در مورد زیرگذر احداثی در ورودی نمین نیز بیان کرد: برای این پروژه ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده و امسال پیمانکار قول داده تا این طرح راهداری را نیز به بهره‌برداری برساند.

فرماندار شهرستان نمین ادامه داد: در مسیرهای روستایی «عنبران و دولت‌آباد» نیز طرح‌های راهسازی با قوت و قدرت در حال انجام است و امیدواریم راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای امسال با جذب اعتبارات ملی بتوانند این پروژه‌ها را تکمیل و آنها را آماده بهره‌برداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات