رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

اوقات شرعی

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نمین از افتتاح پروژه های هفته دفاع مقدس با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان در نمین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج، سرهنگ صالح زارعی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادوخاطره شهدای والامقام گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه رسالتی خطیر است که همگان باید در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.

او بر لزوم انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت به نسل امروزی تاکید کرد و اظهارداشت: دفاع مقدس ایامی فراموش نشدنی است که با رشادت های رزمندگان تمام نقشه های دشمنان خنثی شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نمین افزود: در حال حاضر مسئولان باید با تلاش و روحیه جهادی در تحقق مطالبات مردم گام بردارند و در این راستا سهل انگاری و بهانه قابل قبول نیست .

سرهنگ زارعی امید آفرینی را در جامعه را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد وگفت: باید با اقدامات جهادی این امید آفرینی در جامعه ایجاد شود.

او تصریح کرد: سپاه در راستای محرومیت زدایی در شهرستان نمین گام بزرگی برداشته است و همزمان با دفاع مقدس پروژه های محرومیت زدایی در شهرستان نمین افتتاح می شود.

فرماندار نمین هم گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس پروژه های مختلفی در شهرستان نمین با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان افتتاح می شود و بیش از ۶۰ عنوان برنامه در شهرستان هم اجرا می شود.

طیب امینی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: پروژه های افتتاحی هفته دفاع مقدس شهرستان نمین شامل آب رسانی به روستاها، افتتاح مدرسه، بهره برداری از راه ها و طرح هادی روستا است.

او از تجلیل از خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان و غبارروبی مزار شهد و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و نشست های بصیرت افزایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان نمین خبر داد.

فرماندار نمین بیان کرد: ما قدردان مردم شهرستان نمین هستیم و در خدمت به این مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم و شان و جایگاه مردم نمین بسیار بالا است.

امینی با اشاره به اقدامات بسیار خوب در توسعه و عمران و آبادانی عنبران نمین گفت: سد عنبران ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و همزمان با سفر رئیس جمهور این سد به بهره برداری می رسد که با افتتاح این سد گامی بزرگی در آب رسانی و کشاورزی منطقه برداشته می شود.

اخبار مرتبط

نظرات