رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

اوقات شرعی

  • جمعه 20 فروردین 1400 - 11:47
  • کد خبر : 2041
  • وعده ها
  • چاپ خبر : افتتاح سد عنبران در هفته دولت سال ۱۴۰۰

❖ بخشدار عنبران: سد عنبران تا پایان دولت به بهره برداری می رسد تا پایان اردیبهشت ماه امسال و با توجه به شرایط مساعد جوی با اجرای طرح وحدت،ساکنان ۵ روستای بخش عنبران از جمله میناباد ، میرزانق، جید،گلشن و عنبران علیا از نعمت آب شرب پایدار بهرهمند خواهند شد. صابر عباسی بخشدار عنبران در […]

تا پایان اردیبهشت ماه امسال و با توجه به شرایط مساعد جوی با اجرای طرح وحدت،ساکنان ۵ روستای بخش عنبران از جمله میناباد ، میرزانق، جید،گلشن و عنبران علیا از نعمت آب شرب پایدار بهرهمند خواهند شد.

صابر عباسی بخشدار عنبران در گفت گو با خبرنگار پایگاه خبری ویلکیج گفت : عملیات اجرایی سد عنبران از مرداد ۹۷ با اهداف تامین آب کشاورزی و تغذیه چاه ها و قنوات پایین دست و گردشگری و توسعه صنایع روستایی در بالادست شهر مرزی عنبران  در حال احداث است.

وی گفت :با توجه به پافشاری از سوی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل و مساعدت و تامین اعتبارات و همکاری فرماندار ، نمایندگان محترم مجلس و اداره آب و فاضلاب شهرستان نمین همزمان با هفته دولت در سال ۱۴۰۰شاهد بهره برداری از سد عنبران خواهیم بود.

عباسی افزود : با توجه به پایان عملیات عمرانی سد عنبران با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان و نامین آب لوله کشی شده با حجم ۱۲۰ لیتر بر ثانیه از منطقه ویلکیج برای شرکت آب منطقه ای شهرستان نمین ، شهروندان بخش عنبران از نعمت آب آشامیدنی سالم و پرفشار در سال آینده بهره مند خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد : تا پایان اردیبهشت ماه امسال و با توجه به شرایط مساعد جوی با اجرای  طرح وحدت،ساکنان ۵ روستای بخش عنبران از جمله میناباد ، میرزانق، جید،گلشن و عنبران علیا از نعمت آب شرب پایدار بهرهمند خواهند شد.

بخشدار عنبران در ادامه با اشاره به حساسیت این دوره از انتخابات ریاست جمهموری و شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و افزود: در شهر عنبران تا کنون ۱۰ کاندید جهت شرکت در انتخابات شورای شهر ثبت نام نمودند و از ۱۶ فروردین نیز در تمامی روستاها و بخش های عنبران اطلاع رسانی در جهت ثبت نام روستاها انجام شده است که کسانی که میخواهند در این انتخابات کاندیدا شوند با در دست داشتن مدارک  به بخشداری عنبران مراجعه نمایند.

وی همچنین از وضعیت قرمز کرونا در شهرستان نمین و شهر عنبران ابراز نگرانی کرد و گفت: باتوجه به شیوع گسترده کرونا در منطقه از مردم بخش عنبران خواهشمندیم مصوبات ستاد مدیریت کرونا را جدی بگیرند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از برگزاری تجمع ها و دورهمی ها خودداری نمایند.

گزارش : آرمین احمدی

انتهای خبر/

اخبار مرتبط

نظرات