رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

اوقات شرعی

درمانگاه تامین اجتماعی نیاز و دغدغه اصلی مردم منطقه بود و تا کنون اقدامات دست و پا شکسته ای نیز انجام گرفته بود و به نتیجه ای مطلوب نرسیده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج، از عمر کلنگ احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان نمین بالغ بر ۱۰ سال است که میگذرد و مدیران و فرمانداران و شهرداران و شوراهای زیادی را به خود دیده و هنوز مردم منطقه مرزی نمین چشم به راه عملیات اجرایی این پروژه هستند. اما بنظر میرسد این روزها خبرهای خوبی در پیش است و زمزمه های تایید نهایی طراحی فاز اول شنیده میشود. با پیگیری های مستمر و نامه نگاری های شورای شهر نمین طی جلسه یازدهم آذر ماه اعضای شورای ششم شهر نمین با مدیران اجرایی تامین اجتماعی استان و شهرستان بالاخره بعد از چند سال مدیران تامین اجتماعی استان قول مساعد برای آغاز عملیات اجرایی احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهر نمین تا پایان سال را دادند. درمانگاه تامین اجتماعی نیاز و دغدغه اصلی مردم منطقه بود و تا کنون اقدامات دست و پا شکسته ای نیز انجام گرفته بود و به نتیجه ای مطلوب نرسیده بود. طی توافقات بعمل آمده در جلسه مذکور و اعلام مهندس بشاش از مدیریت فنی مهندسی مدیریت درمان کارهای اداری و اخذ سند رسمی پروژه پایان یافته و فاز اول نهایی شده و در مرحله طراحی فاز ۲ این مجموعه هستند و مبلغ ۴۰ میلیارد تومان نیز برآورد شده است. پروژه درمانگاه تامین اجتماعی در زمینی به مساحت ۲۳۹۰ متر مربع در دو طبقه ساختمانی به متراژ ۳۰۰۴ مترمربع اجرا خواهد شد. درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان نمین جزء ۶۴ درمانگاه کشور خواهد بود که دارای اولویت ساخت بین ۴ مجموعه مدیریت درمان استان نیز محسوب میشود. در این جلسه شورای شهر نمین با توجه به اینکه نمین به لحاظ موقعیت جغرافیایی و منطقه ای ، منطقه آزاد محسوب میشود درخواست پیش بینی برای توسعه این مجموعه را به کارشناسان مدیریت درمان دادند و مورد موافقت قرار گرفت. در ادامه رسیدگی به مطالبات مردمی و بررسی پروژه ها و رفع موانع که اولویت اصلی شورای ششم در این دوره میباشد جلسات پی در پی و منسجم برگزار خواهد شد و ادارات برق ، گاز، آب و فاضلاب و شهرداری به محل شورای شهر نمین طبق نیاز و اولویت مردم دعوت خواهند شد.

یاد آوری پروژه و گزارش

https://wilkij.ir/?p=1310

مرداد ۹۲

 مدیر عامل وقت سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل :

ساختمان بیمارستان تامین اجتماعی نمین بعد از کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی آن در مدت زمان ۱۸ ماه تکمیل و تجهیز شده و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد. ایشان در سال ۹۲ اظهار داشته بودند که اعتبار لازم برای این طرح ۱۰ میلیارد تومان خواهد بود  که درمانگاه مذکور  شامل بخش دندان‌پزشکی، اطفال، رادیولوژی، داروخانه مستقل، کلینیک تخصصی ۲۴ ساعته و آزمایشگاه هم خواهد داشت. پنبه ای همچنان از تامین ۵ هزار متر مربع زمین برای احداث این مجموعه خبر داده بودند.

فروردین ۹۵

دکترنیک سیرت : درشهرستان نمین برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی، سازمان آمادگی کامل دارد و در مرحله تملک زمین مناسب برای این منظور هستیم که امیدواریم در سالجاری شاهد شروع احداث درمانگاه تامین اجتماعی نمین باشیم.

آذر ماه ۹۶

عبدلعلی پورفرماندار نمین در جلسه با دکتر برجی تازه به مدیریت نشسته  گفته بودند : درمورد احداث درمانگاه تامین اجتماعی وتملک زمین برای این منظوردرطی دوسال اخیر جلسات متعدد و بحث های مفصلی انجام شده است و ما هم خواستارتسریع دراین خصوص هستیم ولی دراین شهرستان با برخی محدودیت ها و مشکلات مواجه هستیم وباید این مسائل را هم درنظربگیریم و با کارشناسی و با دقت این مسئله را جلوببریم و بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

بعد از یک سال

که الحمدلله مسکلات رفع شد ، مطالعات انجام گرفت  و در ادامه و  در اردیبهشت ۹۷  دکتر سید تقی نوربخش در مراسم کلنگ زنی مرکز درمانی تامین اجتماعی نمین گفت: ۱۰ هزاربیمه شده اصلی و مجموعاً ۴۰ هزار نفر در شهرستان نمین تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و از خدمات این سازمان استفاده می کنند. لذا ساخت این مرکز درمانی ضروری بود. پروژه درمانگاه تامین اجتماعی نمین در کمترین زمان ممکن احداث خواهد شد و این سازمان ۱۵ میلیارد تومان برای احداث آن هزینه می کند. فرماندار نمین هم که در این مراسم حضور داشت گفته بودند : درمانگاه سطح یک تامین اجتماعی نمین در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع احداث خواهد شد ، برای احداث این درمانگاه بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال توسط سازمان تامین اجتماعی کشور هزینه خواهد شد.

مرداد ۹۹

قادر برجی : مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه احداث درمانگاه تامین اجتماعی نمین پروژه اولویت دار معرفی شد، گفت: برای احداث این پروژه ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته خواهد شد. پس از چندین ماه رایزنی، یک قطعه زمین با کاربری آموزشی به درمانی تبدیل شد و مشکل جانمایی برای احداث ساختمان مرتفع شد در نهایت تملک زمین در تاریخ ۵ دی‌ماه ۹۷ صورت گرفته است.آخرین مکاتبات برای درمانگاه نمین با توجه به تاخیری که در تملک زمین بوجود آمد، جزو پروژه‌های احداثی سال ۹۸ محسوب نشده و ردیف اعتبار سال گذشته نیز حذف شد. این در حالی است که خوشبختانه درمانگاه نمین برای اولویت‌های ساخت و ساز امسال جزو ۳ پروژه اولویت دار معرفی شده است. آخرین مکاتبات برای درمانگاه نمین با توجه به تاخیری که در تملک زمین، جزو پروژه‌های احداثی سال ۹۸ محسوب نشده و ردیف اعتبار سال گذشته نیز حذف شد. مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل با اینکه با احداث این درمانگاه برای بیش از ۳۰ نفر از جوانان تحصیل کرده نمین اشتغال ایجاد خواهد شد و برای احداث این پروژه ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته خواهد شد.

حال در دی ماه سال ۹۹ هستیم چیزی حدود نزدیک به ۸ سال از عمر پروژه گذشته  ولی هنوز در انتخاب زمین برای بازی با شعار ها و وعده های سوری مدیران تابلوی بیمارستان تامین اجتماعی را از زمینی به زمینی دیگر نصب میکنیم.تناقض در گفته ها و رقم ها و خود یکی از دلایلی بر بی اهمیت بودن منطقه برای ایجاد بستر مناسب برای شهروندان نمینی است.

اخبار مرتبط

نظرات