رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

اوقات شرعی

در جلسه شورای اداری شهرستان نمین مهم ترین مشکلات شهر نمین توسط رئیس شورای شهر نمین بیان شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیل ویلکیج،عباد جعفری در حاشیه سفر استاندار به شهرستان نمین و در جلسه شورای اداری اظهار داشت: شهر نمین با داشتن ظرفیت های فرهنگی و گردشگری و اقتصادی از امکانات زیرساختی شهر بخصوص در حوزه فرهنگی ورزشی و آب شرب در فقر میباشد.

جعفری با اشاره به کمبود آب شرب در شهر نمین گفت:از اواخر بهار تا اوایل پاییز در شهر نمین آب در برخی نقاط حتی به سهمیه بندی در بین شهروندان میرسد ولی این در حالی است که طبق تعهدات مدیران قبلی آب شرب شهر در اختیار کارخانجات قرار گرفته است.

رئیس شورای شهر نمین تصریح کرد: کارخانجاتی که در حوزه شهرستان نمین فعالیت دارند و از امکانات شهری و روستایی از قبیل برق، آب و گاز و جاده به نحو احسن بهره مند هستند متاسفانه در بکارگیری نیروی انسانی به جای استفاده از نیروهای متخصص و دانشگاهی بیشتر از قشر کارگری استفاده میکنند و جوانان دارای تحصیلات شهر نمین بیکار مانده اند.

وی ادامه داد:تمامی زیرساخت های فرهنگی و ورزشی شهرستان نمین از بین رفته و برخی اماکن ورزشی مکانی برای تجمع معتادان تبدیل شده است که این عدم رسیدگی و تامین اعتبار برای احیای اماکن برای شهر فرهنگی چون نمین مایه تاسف است.

جعفری با اشاره به مشکلات عدیده شهروندان ساکن مسکن مهر نمین گفت: اعضای شورای شهر و شهردار چند وقتی است پیگیر تحویل مسکن مهر و ارایه خدمات به شهروندان هستیم ولی متاسفانه بخاطر برخی مسایل پیش پا افتاده اداری این مهم تحقق نیفتاده است و بازهم اعلام آمادگی صد دردصدی داریم تا این پروژه را در اختیار بگیریم.

وی اضافه کرد: مشکلات زمین های فرهنگیان نیز که برخی در محدوده شهری و برخی خارج از محدوده شهری هستند هنوز بلاتکلیف مانده است که امیدواریم این مشکل نیز به زودی حل شود.

عباد جعفری در پایان از استاندار خواست تا با توجه به مشکلات قید شده نگاه ویژه ای به شهر نمین داشته باشند تا با دستور وی برخی از این مشکلات به زودی حل شود.

استاندار اردبیل دستور ویژه برای حل و فصل مشکلات مسکن مهر را به اداره راه و شهرسازی ابلاغ کرد و همچنین از اختصاص اعتبار برای احیای اماکن ورزشی در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط

نظرات