رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

اوقات شرعی

مراسم ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در شهرستان نمین برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج امام‌جمعه شهرستان نمین شهیدان را الگوی عملی درمسیر ولایت‌پذیری عنوان کردو اظهار داشت: شهدا جان خودشان را با اخلاص تمام در راه اعتلاء اسلام ، قرآن ،مملکت و شرف فدا نمودند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عظیم اسدزاده افزود: امروز ایران اسلامی به همت جوانان رشید تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی )راه عزت و عظمت خود را با قدرت ادامه می‌دهد که این مدیون خون شهداست.

درادامه فرماندار شهرستان نمین نیز تجلیل از مقام شهید را تجلیل از شرف و غیرت دانست که درحقیقت مشعل فروزان و چراغ پرفروغ حال و آینده است.

طیب امینی گفت: با مدیریت جهادی و انقلابی می توان  قله‌های بلند توسعه و رشد را فتح کرد که در این درس را شهدا، ایثارگران ، جانبازان و رزمندگان اسلام به ما یاد دادند.

در این آیین مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان نمین طی گزارشی از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه تعلیم‌وتربیت شهرستان ،از گنجاندن قیام انقلابی مردم روستای نیارق در کتاب استان‌شناسی خبر داد.

انوش جعفری  خانقاه افزود : بیش‌از ۴۰ برنامه یادواره شهدا با عنوان لاله‌های روشن در سطح مدارس برگزار شده‌است که برپایی یادمان شهدا و رونمایی از طرح مکتب  شهید سلیمانی راه درس‌آموز و ارائه مقاله در سطح ملی و منطقه‌ای و چندین ویژه‌برنامه از اقدامات آموزش‌وپرورش در جهت ترویج فرهنگ پرافتخار ایثار و شهادت است.

گفتنی است در این مراسم از مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان و کارشناس ارزیابی عملکرد اداره به‌جهت ارائه مقاله در کنگره مکتب سردار سلیمانی که در تهران مورد پذیرش واقع‌شده و دعوت به جلسه شده‌اند و همچنین۹ فرهنگی در زمینه ارائه مقاله ،عکس ،پوستر وبلاگ با محوریت هیجده دی‌ماه سالروز قیام انقلاب مردم نیارق ،نوزدهم دی‌ماه سالروز قیام مردم قم و سیزده دی‌ماه سالروز شهادت سردار سلیمانی  صورت‌گرفته بود ، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
پس از پایان مراسم، امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه با همراهی رئیس بنیاد از خانواده شهید گرانقدر « محبوب رضاپور »  دیدار و از مادر معظم شهید تجلیل و تکریم کردند .


انتهای پیام ./

اخبار مرتبط

نظرات