رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

اوقات شرعی

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل کسب رتبه های برتر کشوری در همایش روز ملی شوراها را گواهی بر شایستگی های شورای اسلامی استان اردبیل برشمرد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج به نقل از ایسنا، مجتبی رستمی از کسب رتبه های برتر کشوری در همایش ملی شوراها در تالار وزارت کشور با حضور رئیس جمهور خبر داد و گفت: این موفقیت ها دلیلی بر شایستگی شورای اسلامی استان اردبیل و تلاش همکارانمان می باشد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در ۹ اردیبهشت و روز ملی شوراها، شورای اسلامی استان تنها ماند و برنامه خاصی انجام نشد، افزود: روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت همایش گرامیداشت روز ملی شوراها با تلاش اعضای شورای اسلامی استان اردبیل در سالن مراسم مخابرات اردبیل برای تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهر و روستای استان برگزار خواهد شد.

رستمی ضمن بیان اینکه در قانون اساسی کشور امکان تشکیل شورای اسلامی برای کلیه شهرها و روستاها در نظر گرفته شده است، ادامه داد: شورای اسلامی استان اردبیل از هر نگاه و رفتار تبعیض آمیز به دور می باشد.

رئیس شورای اسلامی استان با تأکید بر اینکه اعضای شورای اسلامی شهرها می توانند بصورت مأمور از دستگاه محل خدمت خود انتقال و در شورای اسلامی شهرها فعالیت کنند، اظهار کرد: متأسفانه این امر هرازگاهی از سوی دستگاههای مبدأ مغفول می ماند و اعضای شوراها دچار مسائلی می شوند.

رستمی همچنین از نبودن اتاق و مکان مشخص و مستقل برای شورای اسلامی شهرستانهای گرمی، انگوت، سرعین و نمین خبر داد و تصریح کرد: مردم این شهرستانها هنگام مراجعه و پیگیری کارهای خود در شورای اسلامی شهرستانهای خود سردرگم می مانند.

انتهای پیام

اخبار مرتبط

نظرات