رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

اوقات شرعی

با تلاش مدیریت بحران و اداره راهداری شهرستان نمین:

تمامی راه های روستایی شهرستان نمین بازگشایی شد

مهدی آزاد رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نمین از بازگشایی تمامی راه های روستایی شهرستان نمین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج، مهدی آزاد رئیس اداره راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت:با تلاش شبانه روزی راهداران تمامی راههای روستایی این شهرستان بازگشایی شد.

وی با اشاره به کولاک چند روزه در شهر آبی بیگلو و روستاهای همجوار ادامه داد: با تلاش و جدیت فرماندار نمین در راس مدیریت بحران شهرستان و همچنین همت شبانه روزی راهداران ۵ بهمن ماه تمامی جاده های روستایی برفروبی و بازگشایی شدند.

وی ادامه داد: همراهی شهردارعنبران و بخشدارویلکیج در بحران برف در شهر آبی بیگلو و روستاهای همجوار و تجهیز ادوات سنگین برفروبی اضافی توسط فرماندار موجب شد تا بازگشایی جاده های درگیر کولاک تسریع یابد.

آزاد افزود: متاسفانه شهرستان نمین از لحاظ تجهیزات راهداری ضعیف میباشد و اداوات موجود نیز فرسوده و از بین رفته است که عامل اصلی کندی بازگشایی در این بحران برف همین تجهیزات فرسوده بود.

وی از صبر و شکیبایی مردم در این چند روز قدردانی کرد و افزود: در بحران های اینچنینی که جاده های شهرستان غیر قابل تردد میباشد از مردم منطقه درخواست داریم از تردد غیر ضروری در جاده ها خوددراری نمایند و به اطلاعات هواشناسی و راهداری توجه کنند.

انتهی پیام/

اخبار مرتبط

نظرات